مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-01اجتماعي

خودروسازان مردم و مسئولان را گول می زدند/ وام 60 میلیاردی برای تجهیزات محیط بانان


رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن انتقاد از خودروسازان به موضوعاتی از قبیل وضعیت دریاچه ارومیه، فرسایش خاک و تجهیزات محیط بانان پرداخت.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن انتقاد از خودروسازان به موضوعاتی از قبیل وضعیت دریاچه ارومیه، فرسایش خاک و تجهیزات محیط بانان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی کلانتری با بیان اینکه متوسط بارش در ایران 80 میلیونی، از 200 میلیمتر بیشتر نیست، اظهارکرد: ما درمورد آب دو مشکل داریم؛ نخست اینکه تفکر کم آبی برای سیاستگذاران و تصمیم گیران ما تفکر سختی است و دیگری هم خود واقعیت کم آبی است.

وی با تأکید بر اینکه کل سیاست های توسعه ای و آمایشی باید به محوریت آب برگردد، گفت: تولید محصولات کشاورزی با آب دریا قیمت تمام شده محصولات را بیش از 10 برابر قیمت جهانی افزایش می دهد و توجیهی هم ندارد بنابراین ما باید با کم آبی بسازیم و در حقیقت انتخاب اجباری ماست.

ما حق انتخاب نداریم و همه سیاست های ما به ویژه در بخش های پرمصرف مانند کشاورزی باید دگرگون شود.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین روزگار سخت و محدودیت های بسیار گسترده ای را برای حاکمان و تصمیم گیران در آینده نزدیک پیش بینی کرد و گفت: تصمیم گیران آینده باید از خیلی از خواسته ها و آرزوهایشان صرف نظر کنند به ویژه که اگر قرار بر افزایش جمعیت کشور هم باشد البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان مردم و مسئولان را گول می زدند/ وام 60 میلیاردی برای تجهیزات محیط بانان

خودروسازان مردم و مسئولان را گول می زدند/ وام 60 میلیاردی برای تجهیزات محیط بانان