مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-01اجتماعي

روزانه آب شرب نیم میلیون نفر در کرج صرف آبیاری فضای سبز می شود


رییس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج گفت:  علی رغم محدودیت های منابع آبی و نیاز شهروندان به تامین آب شرب سالم و کافی، حدود یک هزار لیتر در ثانیه از آب با کیفیت کرج صرف آبیاری فضای سبز شهری می شود.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج گفت:  علی رغم محدودیت های منابع آبی و نیاز شهروندان به تامین آب شرب سالم و کافی، حدود یک هزار لیتر در ثانیه از آب با کیفیت کرج صرف آبیاری فضای سبز شهری می شود.

حسین محمدی روز شنبه 11 مرداد در مراسم افتتاح دومین تصفیه خانه فاضلاب شهری کرج با انتقاد از آبیاری فضای سبز شهری با آب شرب اظهار کرد: متاسفانه علی رغم محدودیت های منابع آبی و نیاز شهروندان به تامین آب شرب سالم و کافی، حدود یک هزار لیتر در ثانیه از آب با کیفیت کرج صرف آبیاری فضای سبز شهری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: اگر به طور متوسط هر شهروند کرجی در هر شبانه روز حدود 200 لیتر آب مصرف کند، در این بازه زمانی آب مورد نیاز بیش از 500 هزار نفر صرف آبیاری فضای سبز شهری می شود.

وی افزود: با توجه به چالش کم آبی، مدیریت شهری کرج باید طرح های مختلفی برای جایگزینی پساب ها با آب شرب در فضاهای سبز شهری اجرا کند.

محمدی توضیح داد: برهمین اساس احداث حداقل پنج تصفیه خانه فاضلاب در کرج برای تامین آب مورد نیاز فضاهای سبز شهری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه آب شرب نیم میلیون نفر در کرج صرف آبیاری فضای سبز می شود

روزانه آب شرب نیم میلیون نفر در کرج صرف آبیاری فضای سبز می شود