مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-01سياسي

«روایت پایداری» ؛ خاطرات مردم ایلام در دوران دفاع مقدس


مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان ایلام گفت: : تهیه و گردآوری پروژه ی تصویری خاطرات مردمی دوران دفاع مقدس در ایلام با عنوان«روایت پایداری» نیز در حال تهیه و ساخت برای انتشار در شبکه های مجازی ست.

- به زودی از طرف حوزه هنری ایلام در شبکه های اجتماعی منتشر می شود روایت پایداری ؛ خاطرات مردم ایلام در دوران دفاع مقدس ایسنا/ایلام مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان ایلام گفت: : تهیه و گردآوری پروژه ی تصویری خاطرات مردمی دوران دفاع مقدس در ایلام با عنوان روایت پایداری نیز در حال تهیه و ساخت برای انتشار در شبکه های مجازی است.

حسین شکربیگی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس منحوس کرونا، فعالیت های دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری استان ایلام با توانی مضاعف در عرصه ی تدوین و تالیف و با مشارکت نهادهای فرهنگی و انقلابی در شتاب بیشتری گرفته است.

وی گفت: این دفتر در سال جاری چاپ و انتشار بیش از ده کتاب را با همکاری کنگره سرداران دفاع مقدس ایلام، استانداری ایلام و بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس را در دستور کار دارد و برخی از این عناوین در مرحله چاپ و برخی در حال ویرایش نهایی و آماده شدن برای ورود به بازار کتاب قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روایت پایداری» ؛ خاطرات مردم ایلام در دوران دفاع مقدس

«روایت پایداری» ؛ خاطرات مردم ایلام در دوران دفاع مقدس