مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-01اقتصادي

انعقاد 2 تفاهم نامه همکاری در جهاددانشگاهی یزد


جهاددانشگاهی یزد همزمان با چهل سالگی این نهاد انقلابی دو تفاهم نامه همکاری جداگانه با مدیریت تولید برق یزد و شرکت پلاسما اکسید پارس منعقد کرد.

- ایسنا/یزد جهاددانشگاهی یزد همزمان با چهل سالگی این نهاد انقلابی دو تفاهم نامه همکاری جداگانه با مدیریت تولید برق یزد و شرکت پلاسما اکسید پارس منعقد کرد.

پژوهشکده مواد نوین سرامیکی وابسته به سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در راستای تقویت هر چه بیشتر تعاملات علمی، تحقیقاتی و آموزشی و به منظور توسعه همکاری ها و بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های موجود و گسترش فعالیت های علمی، فناوری و آموزشی، با شرکت مدیریت تولید برق استان یزد تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

در این تفاهم نامه که به امضای سید حسین میرحسینی رییس پژوهشکده مواد نوین سرامیکی و محمد جعفری مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق استان رسیده، اجرای طرح های تحقیقاتی مورد نیاز شرکت با رویکرد کاربردی و توسعه ای شامل نیازشناسی، مشاوره و نظارت بر اجرای طرح های صنعتی و تلاش برای بهره گیری حداکثری از ظرفیت ها و یافته های موجود علمی در شرکت، توسعه فناوری های نوین در حوزه نیروگاهی و تولید برق در راستای بومی کردن دانش فنی و ارائه خدمات فنی و مهندسی، برگزاری سمینارها، دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت به منظور ارتقاء توان ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 2 تفاهم نامه همکاری در جهاددانشگاهی یزد

انعقاد 2 تفاهم نامه همکاری در جهاددانشگاهی یزد