مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-01سياسي

جهاد دانشگاهی یک الگویِ اقتصادی سالم مبتنی بر نگاه اسلامی ارائه دهد


نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در 40 سال گذشته هنوز نتوانسته ایم یک الگوی اقتصادی سالم مبتنی بر نگاه اسلامی داشته باشیم و جهاد دانشگاهی باید برای حل این مسئله به میدان بیاید و این مأموریت مهم را بر عهده بگیرد.

- ایسنا/اصفهان نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در 40 سال گذشته هنوز نتوانسته ایم یک الگوی اقتصادی سالم مبتنی بر نگاه اسلامی داشته باشیم و جهاد دانشگاهی باید برای حل این مسئله به میدان بیاید و این مأموریت مهم را بر عهده بگیرد.

احمد سالک در گفت وگو با ایسنا در خصوص 16 مرداد، سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی و خدمات این نهادِ انقلابی، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی وجود سازمان ها و تشکیلاتی است که توانسته اند اهداف نظام اسلامی را در داخل پیاده کنند و موجب تحکیم انقلاب شوند که یکی از این نهادها جهاد دانشگاهی است که در 40 سال گذشته خدمات ارزنده ای به کشور کرده است، بنابراین باید قدر این نهادهای انقلابی را بدانیم و آنان را حمایت کنیم.

وی افزود: مهم ترین فعالیتی که جهاد دانشگاهی کرده و در اذهان ماندگار شده است تحقیق و پژوهش در حوزه های مختلف است.

این تحقیقات، تحول علمی بسزایی در کشور به وجود آورده است به طوری که شخصیت های علمی و سیاسی کشور را به این نوع از تحقیقات جذب و راغب کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی یک الگویِ اقتصادی سالم مبتنی بر نگاه اسلامی ارائه دهد

جهاد دانشگاهی یک الگویِ اقتصادی سالم مبتنی بر نگاه اسلامی ارائه دهد