مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 16:202020-07-30اجتماعي

مسدود شدن 9 راه روستایی در خراسان رضوی بر اثر سیل


بر اساس اعلام فرمانداران شهرستان های کوهستانی درگز و کلات در شمال خراسان رضوی بارندگی عصر امروز (پنجشنبه) و جاری شدن سیلاب یک جاده اصلی در شهرستان درگز و 9 راه روستایی در شهرستان کلات را مسدود کرد.

- بر اساس اعلام فرمانداران شهرستان های کوهستانی درگز و کلات در شمال خراسان رضوی بارندگی عصر امروز (پنجشنبه) و جاری شدن سیلاب یک جاده اصلی در شهرستان درگز و 9 راه روستایی در شهرستان کلات را مسدود کرد.

فرماندار کلات گفت: در پی بارندگی امروز راه روستاهای سیرزار، قله زو، آغداش، خشت، نفته، خلج، گرو، سنگدیوار و بابارمضان مسدود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مهدی ناصری افزود: بازگشایی سه راه روستایی چهارراه، خاکستر و لایین کهنه نیز که در اثر بارش های روز سه شنبه هفته جاری مسدود شده بود به علت بارندگی امروز ناتمام ماند.

وی ادامه داد: سیل و بارندگی امروز خسارات سنگینی به مزارع کشاورزی و دامداری ها، مناطق روستایی، راه ها و تاسیسات آب و برق این شهرستان وارد کرده است که میزان آن پس از برآورد خسارات اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار کلات گفت: هم اکنون بارش باران موجب آبگرفتگی معابر در شهر کلات نادری شده و به تاسیسات خدماتی این شهر نیز خسارت وارد کرده است اما تلفات انسانی تاکنون گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن 9 راه روستایی در خراسان رضوی بر اثر سیل

مسدود شدن 9 راه روستایی در خراسان رضوی بر اثر سیل