مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 05:252020-07-30سياسي

افزایش دو برابری اعتبارات عمرانی در اردبیل


با تزریق اعتبارات دولتی در سالجاری منابع عمران شهری تا دو برابر افزایش یافته تا شاهد اجرا و تکمیل پروژه های متعدد باشیم.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت:با تزریق اعتبارات دولتی در سالجاری منابع عمران شهری تا دو برابر افزایش یافته تا شاهد اجرا و تکمیل پروژه های متعدد باشیم.

حمید لطف اللهیان 9مرداد در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که با حضور نمایندگان مجلس برگزار شد، اظهار کرد: اهتمام نمایندگان اردبیل در مجلس در حمایت و تقویت پروژه های عمران شهری مشهود است و در این مدت کوتاه هر سه نماینده با جدیت پیگیری های لازم را در این حوزه انجام دادند.

وی با قدردانی از این حمایت ها و پیگیری های جدی خاطرنشان کرد: با دسته بندی و ارزیابی طرح های اولویت دار شهرداری نیز تلاش می کند تا به این حسن نیت و همکاری منتخبین مجلس یازدهم پاسخی مثبت دهد که به یقین با جذب این اعتبارات از فصل کاری بهترین استفاده را خواهیم کرد تا طرح ها و پروژه ها به سرانجام برسد.

شهردار اردبیل خروجی این کارها را افزایش رضایتمندی مردم در بهبود زندگی و رفاه شهروندان دانست و بیان کرد: در دو هفته اخیر نشست های متعددی را با مسئولان کشوری انجام دادیم تا چندین پروژه عمران شهری به ویژه پل قدس به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری اعتبارات عمرانی در اردبیل

افزایش دو برابری اعتبارات عمرانی در اردبیل