مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 14:052020-07-29بين الملل

افشاگری لس آنجلس تایمز از دروغ پردازی های دولت آمریکا درباره حمله به عراق


بعد از کمتر دو سال از حملات 11 سپتامبر که بر اساس یک شکست اطلاعاتی بی سابقه در تاریخ صورت گرفت، جورج بوش، رییس جمهوری اسبق آمریکا جنگی ویرانگر را علیه عراق به راه انداخت.

- بعد از کمتر دو سال از حملات 11 سپتامبر که بر اساس یک شکست اطلاعاتی بی سابقه در تاریخ صورت گرفت، جورج بوش، رییس جمهوری اسبق آمریکا جنگی ویرانگر را علیه عراق به راه انداخت.

این در حالی است که آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا و دیگر آژانس های اطلاعاتی شاهد این بودند که کاخ سفید به صورت گسترده برای توجیه حمله خود علیه کشوری اقدام کرد که نه حمله ای کرده و نه حتی تهدید به حمله علیه آمریکا کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اشتباهات نادرست و مفاهیم اشتباه پیرامون سلاح کشتار جمعی عراق و حمایت ادعایی از القاعده، با جزییات در کتاب جدید رابرت دراپر آغاز جنگ: چگونه دولت بوش آمریکا را در عراق درگیر کرد؟ ، مطرح شده است و این کتابی است که توجه روزنامه لس آنجلس تایمز را برانگیخته که با جزییات به داستان حمله آمریکا به عراق می پردازد.

این نویسنده بر اسناد محرمانه ای اتکا می کند که اخیراً از حالت طبقه بندی شده درآمده اند.

این اسناد به گفته های تعدادی از مسؤولان آژانس اطلاعات مرکزی می پردازد که در گذشته، فرصتی به آنها برای مطرح کردن داستان پست برای دوره پیش از جنگ در مارس 2003 دست نیافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری لس آنجلس تایمز از دروغ پردازی های دولت آمریکا درباره حمله به عراق

افشاگری لس آنجلس تایمز از دروغ پردازی های دولت آمریکا درباره حمله به عراق