مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 13:302020-07-29سياسي

درصدی از فروش فرآورده های نفتی در کشور صرف عمران مناطق همجوار شود


رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: درصدی از فروش فرآورده های نفتی در داخل کشور باید صرف عمران مناطق همجوار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون عباسی ظهر امروز در حاشیه رونمایی از نخستین پمپ هیدرولیک مولتی فاز تحت الارضی ایرانی چاه های نفت در آبادان، اظهار کرد: صنعت نفت کشور باید این مسئولیت را عهده دار باشد که شرایط خاص ناشی از جنگ را که به دلایلی همچون نبود سکنه در آبادان و خرمشهر ماهشهر و اهواز به وجود آمده است، جبران کند.

وی بر اینکه باید بودجه بیشتری به مسئولیت های اجتماعی نفت اختصاص یابد، تأکید کرد و افزود: از جمله این موارد می توان درصدی از فروش فرآورده های نفت در داخل کشور که شامل بنزین و گازوییل است با روش معقولانه به عمران، فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و هنری اختصاص پیدا کند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه نفت به مسائل فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: در بحث تمدن سازی نباید تنها به عنوان آبادی دقت شود بلکه در هر صنعتی پیوست هایی از جمله پیوست های زیست محیطی، فرهنگی، اجتماعی، فرهنگی و سلامت مردم وجود دارد که باید به آنها نیز رسیدگی و توجه شود.

عباسی در ادامه به هدف از سفر خود به آبادان اشاره کرد و گفت: این سفر به دعوت مسئولان بوده است که از مراحل تکمیل فاز 2 بازدید و مشکلات از نزدیک رصد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصدی از فروش فرآورده های نفتی در کشور صرف عمران مناطق همجوار شود

درصدی از فروش فرآورده های نفتی در کشور صرف عمران مناطق همجوار شود