مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 11:302020-07-29اقتصادي

بخش معدن نیاز به فناوری روز دارد


نماینده مردم ماه نشان و ایجرود و دهستان های بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بخش معدن برای ارتقای بهره وری نیاز مبرم به فناوری روز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمرتضی خاتمی ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح معدن زیرزمینی سولفوره انگوران که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و تنی چند از مسئولان استانی برگزار شد، از زنجان به عنوان استانی که توانسته است در زمینه تولید سنگ های تزیینی رتبه دوم را در کشور از آن خود کند یاد کرد و گفت: برای اینکه بتوان در عرصه معدن فعالیتی رو به جلو داشت، باید به دانش روز مجهز بود.

وی ظرفیت تولید مواد معدنی در استان زنجان را به میزان 600 میلیون تن برآورد کرد و با اشاره به اینکه زنجان به لحاظ تولید مواد معدنی در کشور جایگاه دوازدهم را از آن خود کرده است، افزود: در زمینه استخراج مواد معدنی از معادن زنجان نیز باید گفت که در طول سال به میزان 11 میلیون تن از این ذخایر برداشت می شود.

نماینده مردم ماه نشان و ایجرود و دهستان های بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه استفاده از فناوری روز در بخش معدن باعث خواهد شد تا شاهد ارتقای بهره وری در این بخش باشیم، تصریح کرد: زنجان یکی از استان هایی است که در این حوزه از تنوع گونه های معدنی برخوردار بوده و به عنوان تنها است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش معدن نیاز به فناوری روز دارد

بخش معدن نیاز به فناوری روز دارد