مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 08:452020-07-29اقتصادي

دیدار استاندار و نماینده کهگیلویه با رییس صندوق توسعه ملی


استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با رییس صندوق توسعه ملی دیدار کردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با رییس صندوق توسعه ملی دیدار کردند.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت طرح های صنعتی، معدنی و کشاورزی استان را به صندوق توسعه ملی به منظور تامین تسهیلات ارزی و ریالی اعلام کرد.

وی با اشاره به نیاز منابع تسهیلاتی و بانکی در استان، گفت: تامین تسهیلات و هدایت منابع از صندوق توسعه ملی راهبردی جدی برای رونق تولید و اشتغال در استان خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن معرفی طرح های اقتصادی استان به صندوق، تامین تسهیلات لازم برای طرح های اقتصادی به خصوص در دو بخش کشاورزی و صنعت و رونق بخشیدن به تولید، اشتغال و صادرات را خواستار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد موحد، نماینده کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به اهمیت تامین برق پایدار در تمامی فصول گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک تاکنون با روند کندی پیش رفته است که انتظار می رود با توجه ویژه صندوق توسعه ملی شتاب بیشتری گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار استاندار و نماینده کهگیلویه با رییس صندوق توسعه ملی

دیدار استاندار و نماینده کهگیلویه با رییس صندوق توسعه ملی