موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 05:052020-07-29پزشكي

نظرات عجیب پزشک جنجالی مورد تمجید ترامپ و راستگرایان آمریکا درباره کرونا و رابطه جنسی با اجنه در خواب (+عکس)


استلا امانوئل معتقد است ریشه بسیاری از بیماری های زنان و زایمان و ناتوانی جنسی در برقراری رابطه جنسی با شیاطین و اجنه در خواب است.

- نظرات عجیب پزشک جنجالی مورد تمجید ترامپ و راستگرایان آمریکا درباره کرونا و رابطه جنسی با اجنه در خواب (+عکس) استلا امانوئل معتقد است ریشه بسیاری از بیماری های زنان و زایمان و ناتوانی جنسی در برقراری رابطه جنسی با شیاطین و اجنه در خواب است.

استلا امانوئل پزشک آفریقایی تبار ساکن هوستون ایالت تگزاس آمریکا که به لطف ترامپ و دیگر راستگرایان آمریکایی میلیون‌ها طرفدار پیدا کرده ؛ نظرات عجیب و غریبی درباره بیماری کرونا و سایر مسایل پزشکی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وب سایت دیلی بیست ، شبکه توییتر دیروز دسترسی پسر ارشد ترامپ به توییتر را به دلیل بازنشر فیلم اظهارات این پزشک جنجالی در نفی تاثیر ماسک در شیوع ویروس کرونا، به طور موقت تعلیق کرد.

ترامپ نیز روز دوشنبه اظهارات این پزشک جنحالی در جریان نشستی در واشنگتن دی‌سی را بازنشر کرده بود.

استلا امانوئل روز دوشنبه برای سخنرانی در یک جمع پزشکی به دعوت تی پارتی (شاخه تندرو حزب جمهوریخواه آمریکا) به واشنگتن سفر کرده و فیلم اظهارات او در جریان این نشست از سوی ترامپ و پسر ارشد او در توییتر بازنشر شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرات عجیب پزشک جنجالی مورد تمجید ترامپ و راستگرایان آمریکا درباره کرونا و رابطه جنسی با اجنه در خواب (+عکس)

نظرات عجیب پزشک جنجالی مورد تمجید ترامپ و راستگرایان آمریکا درباره کرونا و رابطه جنسی با اجنه در خواب (+عکس)