مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 05:052020-07-29دانش

خبر انتقال دانشگاه خواجه نصیر به منطقه پیروزی کذب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرهاد یزدان دوست رییس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: با توجه به شیوع کرونا از اسفند ماه سال گذشته و تصمیمات کلان کشوری برای آموزش های غیرحضوری، - رییس دانشگاه خواجه نصیر در پاسخ به اینکه یکی از مسئولان شهرداری منطقه 13 به نقل از شهردار تهران موضوع انتقال دانشگاه را به منطقه پیروزی تمام شده خوانده بود، گفت: این را از دفتر وزیر علوم پیگیری کردیم و چنین نقل قولی تکذیب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرهاد یزدان دوست رییس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: با توجه به شیوع کرونا از اسفند ماه سال گذشته و تصمیمات کلان کشوری برای آموزش های غیرحضوری، قطعا در آن شرایط مشکلاتی برای همه وجود داشت که باعث نارضایتی دانشجویان و اساتید بود.

با تصمیم گیری های مناسب و تجهیز مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه و همراهی اعضای هیات علمی بسیاری از موانع به مرور برطرف شد.

یزدان دوست افزود: اکنون این اطمینان حاصل شده است در صورتیکه تصمیمات ستاد مقابله با کرونا برای سال تحصیلی جدید بر آموزش حضوری و یا غیرحضوری باشد، آمادگی کامل برای هر دو گزینه وجود دارد و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

رییس دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی ادامه داد: ترم تابستانی دانشگاه نیز به صورت غیرحضوری در برخی دروس عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر انتقال دانشگاه خواجه نصیر به منطقه پیروزی کذب است

خبر انتقال دانشگاه خواجه نصیر به منطقه پیروزی کذب است