مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 04:202020-07-29سياسي

ضرورت بهره گیری از استعدادهای فرهنگی بیجار برای اعتلای هنر اسلامی


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: استعدادهای شگرفی در شهرستان بیجار وجود دارد که باید به صورت ویژه در راستای اعتلای هنر انقلابی و اسلامی از آن بهره برداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، حجت الاسلام حاتمیان صبح امروز در جریان بازدید از حوزه هنری شهرستان بیجار با پراهمیت خواندن نقش و جایگاه حوزه هنری در ترویج فرهنگ و هنر اسلامی اظهار کرد: در طول 4 دهه گذشته شاهد نقش آفرینی ارزنده حوزه هنری در ارتقای شاخص های هنر اسلامی در کشور بوده ایم که باید تلاش کنیم تا همسو با گام دوم انقلاب این نقش آفرینی بیش از پیش تقویت شود.

حاتمیان با اشاره به پیشینه تاریخی شهرستان بیجار افزود: وجود بزرگان هنر و فرهنگ در دوره های تاریخی در این شهرستان و همچنین حضور هنرمندان نام آشنایی که هم اکنون در عرصه های مختلف هنری در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند و استعدادهای شگرفی که در این شهرستان وجود دارد از نقاط قوت و ظرفیت های ارزشمندی است که باید به صورت ویژه در جهت اعتلای هنر انقلابی و اسلامی از آن بهره برداری کرد.

وی تصریح کرد: در استان با برنامه ریزی بسیار خوبی که در راستای تقویت زمینه های همکاری  فی مابین حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی در حال انجام است امیدواریم زمینه تقویت برنامه های مد نظر هنری و فرهنگی در سطح استان و علی الخصوص شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از استعدادهای فرهنگی بیجار برای اعتلای هنر اسلامی

ضرورت بهره گیری از استعدادهای فرهنگی بیجار برای اعتلای هنر اسلامی