مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 14:402020-07-28سياسي

پیام تسلیت آیت الله ناصری در پی درگذشت امام جمعه موقت یزد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید جواد آیت اللهی را تسلیت گفت.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید جواد آیت اللهی را تسلیت گفت.

آیت الله محمد رضا ناصری به دنبال وفات حجت الاسلام و المسلمین حاج سید جواد آیت اللهی امام جمعه موقت یزد با صدور پیامی اظهار کرد: درگذشت عمدهالعلماء و زبده الخطباء عالم عامل و مدرس فاضل مروج دین احمدی حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سیدجواد آیت اللهی اعلی الله مقامه موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب و جامعه معزز روحانیت و حوزه های علمیه و شاگردان آن مرحوم، خصوصاً مردم متدین شهر یزد و علی الخصوص نمازگزاران نمازجمعه این شهر شد.

وی با بیان این که این عالم فقید کوتاه ولی برکات دانش و علم وبیانش وسیع و دامنه معلوماتش منکثر و تلاش علمیش لا ینقطع بود، افزود: این مرد بزرگ غم خوار دین و شریعت و دغدغه مند اوضاع مملکت خاصه وضع معیشت مردم بود و در بیان خطبه های پرمغز ونغزش این نگرانی مؤج می زد.

راز داشتن تدین را در ولایت امیر مؤمنان و اولاد طاهرینش علیم صلوات الله می دانست و پایداری را در حمایت از مقام عظمای ولایت فقیه و مقام معظم رهبری می دید و در این راه همواره ثابت قدم بود و در یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت آیت الله ناصری در پی درگذشت امام جمعه موقت یزد

پیام تسلیت آیت الله ناصری در پی درگذشت امام جمعه موقت یزد