مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 10:302020-07-28حوادث

آتش سوزی در ارتفاعات دشتستان بوشهر


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر عنوان کرد: شب گذشته صاعقه موجب آتش سوزی در ارتفاعات منطقه شهرستان دشتستان شده که هنوز هم ادامه دارد.

- غلامرضا منتظری در گفت وگو با ایسنا با شااره به دو مورد آتش سوزی بر اثر صاعقه بیان کرد: یک مورد آتش سوزی عصر یکشنبه در منطقه خیرک و شکرک دشتستان رخ داده که بعد از چند ساعت مهار شده است، شب گذشته نیز یک مورد آتش سوزی آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد.

وی ادامه داد: نیروهای مردمی در حال کمک برای خاموش کردن آتش هستند ولی چون منطقه صعب العبور است، رساندن نیروها به آن منطقه دشوار و خاموش کردن آتش سخت شده است.

امروز از سازمان جنگل ها درخواست هلیکوپتر کرده ایم، روال اداری طی شده و با وزارت دفاع نیز هماهنگ شده و به هلال احمر ابلاغ کرده است.

این مسئول تاکید کرد: قرار شده هلیکوپتر نفربر برای انتقال نیرو اعزام شود تا نیروها را به محل آتش سوزی منتقل کنیم و منطقهه ای که آتش سوزی ادامه دارد را مهار کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با بیان اینکه تشخیص همکاران ما این است که بالگرد نفربر بیشتر نیاز است، خاطرنشان کرد: آتش در منطقه طلحه در شهرستان دشتستان و ارتفاعات این منطقه رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در ارتفاعات دشتستان بوشهر

آتش سوزی در ارتفاعات دشتستان بوشهر