مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 06:102020-07-28اقتصادي

انتقال آرادکوه تا پایان دولت بعید است/مکان یابی جدید بر عهده شهرداری تهران


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به حجم گسترده تولید زباله شهر تهران و شاخص های زیاد برای مکان یابی محل جدید مجموعه آرادکوه، - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به حجم گسترده تولید زباله شهر تهران و شاخص های زیاد برای مکان یابی محل جدید مجموعه آرادکوه، انتقال آن را تا پایان دولت فعلی بعید دانست.

محمد تقی زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره انتقال مجموعه آرادکوه از محل فعلی گفت: یکی از دستور جلسات کارگروه پسماند استان تهران که با حضور استاندار تهران مورد بررسی قرار گرفت همین موضوع انتقال مجموعه آرادکوه بود که مقرر شد شهرداری تهران مکلف شود برای بحث انتقال آرادکوه مطالعه ای را انجام دهد.

وی افزود: البته مطالعه ای را پیشتر انجام داده بود که بیشتر وضعیت موجود آرادکوه را بررسی کرده بودند؛ البته در این مجموعه دو مسئله حائز اهمیت است نخست ساماندهی آرادکوه که مجموعه ای با چند دهه قدمت است و مدتها زباله تهران در آن دفن شده و نیاز به ساماندهی دارد و در مرحله بعد هم بررسی انتقال آن به خارج از محدوده فعلی است.

معاون استاندار تهران ادامه داد: شهرداری تهران باید این مطالعه را انجام دهد و مکان یابی برای محل جدید را در دستور کار قرار دهد که در این راستا مشاور خارجی گرفته شده و در فاز اول این مطالعه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آرادکوه تا پایان دولت بعید است/مکان یابی جدید بر عهده شهرداری تهران

انتقال آرادکوه تا پایان دولت بعید است/مکان یابی جدید بر عهده شهرداری تهران