مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 01:052020-07-27سياسي

تخلف تبلیغ اینستاگرام برنامه ابلاغ شود، تابعیم/ «طبیب» تازه می شود


علی زاهدی تهیه کننده «طبیب» درباره نمایش آدرس اینستاگرامی برنامه و اعلام تخلف بودن این اقدام از سوی دبیر شورای نظارت تاکید کرد در این باره تابع تصمیمات و ابلاغیه های سازمان صداوسیما هستند.

- علی زاهدی تهیه کننده طبیب درباره نمایش آدرس اینستاگرامی برنامه و اعلام تخلف بودن این اقدام از سوی دبیر شورای نظارت تاکید کرد در این باره تابع تصمیمات و ابلاغیه های سازمان صداوسیما هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایش آدرس اینستاگرام برنامه های تلویزیونی این روزها گسترش زیادی در شبکه های تلویزیونی پیدا کرده است که مساله فقط معرفی و نمایش این آدرس نیست بلکه مجری یا برنامه ساز علناً مخاطب را به فالو کردن و پیوستن به صفحه مجازی برنامه دعوت می کنند و از این طریق می خواهند مخاطبان برنامه را بیشتر کنند.

چندی پیش محمدحسین صوفی دبیر شورای نظارت بر صداوسیما در گفتگویی با مهر اعلام کرد که نمایش آدرس اینستاگرام برنامه ها یک تخلف رسانه ای است که مدیران باید با آن برخورد کنند با این حال هنوز در برنامه های تلویزیونی این صفحات تبلیغ می شود.

طبیب یکی از این برنامه مرتبط با سلامت و پزشکی در شبکه سه است که از صفحه مجازی برنامه برای تعامل با مخاطبان و طرح سوالات آن ها از کارشناسان و متخصصان بهره گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف تبلیغ اینستاگرام برنامه ابلاغ شود، تابعیم/ «طبیب» تازه می شود

تخلف تبلیغ اینستاگرام برنامه ابلاغ شود، تابعیم/ «طبیب» تازه می شود