مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 14:252020-07-27سياسي

نیمی از مدارس استان زنجان فرسوده است


نماینده مردم ماه نشان، ایجرود و دهستان های بوغداکندی و قلتوق، گفت: در حال حاضر قریب به 50 درصد مدارس استان فرسوده است.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ماه نشان، ایجرود و دهستان های بوغداکندی و قلتوق، گفت: در حال حاضر قریب به 50 درصد مدارس استان فرسوده است.

مرتضی خاتمی عصر امروز (6 مردادماه) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، با بیان اینکه در این شرایط بیش از پیش باید گام های اساسی برای کشور برداشته شود، اظهار کرد: راه های مواصلاتی استان مسئله ای است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ چراکه سهم استان زنجان از آزادراه های کشور اندک است و در راه سازی و نگه داری راه های اساسی، مشکل وجود دارد و اعتبارات استانی در بحث نگه داری کم است.

وی افزود: دوخطه کردن راه آهن زنجان - قزوین اتفاق خوبی برای استان است و امسال اگر 15 میلیارد تومان بودجه باشد، می توان همدان به سنندج را نیز کارسازی کرد.

این مسئول با اشاره به وضعیت مدارس استان زنجان، ادامه داد: در حال حاضر 40 تا 50 درصد مدارس استان فرسوده بوده و اعتبارات استانی در این رابطه بسیار اندک است و کفاف نوسازی و به سازی را نمی دهد.

همچنین تعداد آثار گردشگری در استان بالا است و امیدواریم بتوانیم با اعتباراتی در راستای احیا و تکمیل، از گنبد سلطانیه و بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از مدارس استان زنجان فرسوده است

نیمی از مدارس استان زنجان فرسوده است