مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 05:352020-07-27بين الملل

پاسخ اقدام آمریکا علیه هواپیمای ایرانی را در وقت مقتضی خواهیم داد


سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اقدام خطرناک آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایران یک تهدید تروریستی بود، گفت: ما به وقت مقتضی پاسخ آنها را می دهیم.

- سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آقای ظریف از طریق یک تماس تلفنی امن با ولادیمیر پوتین رییس جمهور فدارسیون روسیه درخصوص دغدغه های دو کشور گفتگو داشتند که ثمراتش بعدا مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز(دوشنبه) در نشست خبری با گرامیداشت سالگرد عملیات مرصاد، اظهارکرد: گروهک منافقین اگرچه امروز پیر و فرتوت و تبدیل به دایناسورهای تررویست شدند اما در زمان جنگ تحمیلی و دهه 60 هم که ساز وبرگ داشتند و مورد حمایت صدام و قدرت های خارجی بودند نتوانستند کاری از پیش ببرند.

موسوی افزود: ملت ایران خاطره بدی از این گروهک منفور دارد و حمایت های گذشته و فعلی برخی کشورها از این گروهک را هم فراموش نخواهد کرد.

موسوی در ادامه با اشاره به فعالیت های دیپلماتیک وزارت امور خارجه در هفته های اخیر گفت: آقای ظریف سفری را به مسکو داشتند و علاوه بر گفتگو با سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، از طریق یک تماس تلفنی امن با ولادیمیر پوتین رییس جمهور فدارسیون روسیه درخصوص دغدغه های دو کشور و مسائل منطقه ای گفتگو داشتند که ثمراتش بعدا مشخص خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ اقدام آمریکا علیه هواپیمای ایرانی را در وقت مقتضی خواهیم داد

پاسخ اقدام آمریکا علیه هواپیمای ایرانی را در وقت مقتضی خواهیم داد