مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 04:502020-07-27ورزشي

در فصل گرم چطور ورزش کنیم؟


یک کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی پوشش مناسب، حفظ آب بدن با نوشیدن کافی مایعات و انتخاب زمان و مکان مناسب را از اصول مهم انجام تمرینات ورزشی در فصل تابستان عنوان کرد.

- ایسنا/کرمانشاه یک کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی پوشش مناسب، حفظ آب بدن با نوشیدن کافی مایعات و انتخاب زمان و مکان مناسب را از اصول مهم انجام تمرینات ورزشی در فصل تابستان عنوان کرد.

روح الله فریادی در گفت و گو با ایسنا، ورزش کردن در فصل گرم را مستلزم رعایت اصولی خاص دانست و اظهار کرد: رعایت این اصول کمک می کند تا ورزشکاران بدون هیچگونه مشکلی بتوانند تمرینات خود را بصورت مستمر و روزانه ادامه دهند.

وی انتخاب زمان مناسب را یکی از این اصول مهم برشمرد و افزود: بهترین زمان برای انجام تمرینات ورزشی در فصل تابستان ساعت 7 تا 9 صبح و عصرها ازساعت 18 تا 21 و بدترین زمان نیز ساعت 10 صبح تا 15 ظهر است.

این کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی درباره لباس مناسب ورزشکاران برای انجام تمرینات در این فصل هم گفت: اگر یک ورزشکار هنگام انجام تمرینات ورزشی در گرما لباس مناسبی به تن نداشته باشد، تمام سیستم ایمنی بدن خود را مختل خواهد کرد، چرا که سیستم تعریق و تبخیر بدن به هم می ریزد.

وی تصریح کرد: حتی الامکان تاجایی که مقدور است باید لباس هایی از جنس الیاف طبیعی پوشیده شود تا هنگامی که دمای بدن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در فصل گرم چطور ورزش کنیم؟

در فصل گرم چطور ورزش کنیم؟