مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 19:152020-07-26ورزشي

تمرین قایقران های خرم آبادی در دریاچه های کیو و شاپوری


به منظور توسعه ورزش قایقرانی در خرم آباد طی تفاهم نامه ای مقرر شد ورزشکاران این رشته ورزشی تمرینات خود را در دریاچه های کیو و شاپوری انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، عصر یکشنبه در راستای توسعه و پیشرفت ورزش قایقرانی در خرم آباد رییس اداره ورزش و جوانان خرم آباد به همراه رییس هیات قایقرانی لرستان رییس این هیئت در شهرستان خرم آباد با شهردار خرم آباد دیدار کردند.

با توجه به ظرفیتی که در دریاچه های کیو و شاپوری برای توسعه قایقرانی در خرم آباد وجود دارد، هیات قایقرانی از شهرداری و شورای شهر خرم آباد دخواست کرد این مجموعه های آبی جهت تمرین قایقران ها مورد استفاده هیات قایقرانی قرار گیرد.

در همین راستا سجاد بهاروند رییس هیات قایقرانی خرم آباد گفت: در این جلسه مقرر شد با توجه به داشتن قهرمانان ملی و ظرفیت مدال آوری این ورزشکاران صاحب نام در عرصه های جهانی و بین المللی، طی تفاهم نامه ای شرایط لازم به منظور استفاده ورزشکاران از دریاچه های کیو و شاپوری در ساعات خاص و با رعایت موازین و مقررات فدراسیونی و رعایت حقوق شهروندی فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به جهت شناسایی و شکوفایی استعدادهای موجود در بین جوانان خرم آبادی با کمک شهرداری و شورای شهر و برنامه ریزی هیات قایقرانی اقدامات لازم به عمل خواهد امد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین قایقران های خرم آبادی در دریاچه های کیو و شاپوری

تمرین قایقران های خرم آبادی در دریاچه های کیو و شاپوری