مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 07:552020-07-26سياسي

بمباران سوباشی لکه ننگی در دامن رژیم بعث عراق است


رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با تشریح بن بست سیاسی و نظامی عراق پس از پذیرش قطعنامه 598 در 27 تیرماه سال 67، تصریح کرد: بمباران سوباشی بعد از قطعنامه توسط جنگنده های عراقی لکه ننگی در دامن رژیم بعث خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، حجت الاسلام روشندل در ارتباط تصویری با فرماندهان و کارکنان سایت راداری سوباشی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه دلیرمردان حماسه سوباشی، با تشریح بن بست سیاسی و نظامی عراق پس از پذیرش قطعنامه 598 در 27 تیرماه سال 67، تصریح کرد بمباران سوباشی بعد از قطعنامه توسط جنگنده های عراقی لکه ننگی در دامن رژیم بعث خواهد ماند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در ارتباط تصویری با مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سوباشی که با حضور امام جمعه شهرستان کبودرآهنگ و فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور در این سایت در حال برگزاری بود، گفت: سایت راداری سوباشی یکی از مهمترین و استراتژیک ترین رادارهای پدافند هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس بود و نقش محوری و اساسی در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران داشت.

وی افزود: گروه منافقین که در طول جنگ با رژیم بعث عراق همکاری می کردند و از آنجا که با امضای قطعنامه صلح حیثیت خود را از دست رفته می دیدند دست به عملیات مذبوحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران سوباشی لکه ننگی در دامن رژیم بعث عراق است

بمباران سوباشی لکه ننگی در دامن رژیم بعث عراق است