مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 07:352020-07-26پزشكي

مادران مبتلا به کرونا از شیردهی به نوزادان دریغ نکنند


انتقال ویروس کرونا از طریق شیرمادر ممکن نیست و لازم است مادر مبتلا به کرونا با رعایت اصول بهداشتی نسبت به شیردهی اقدام کند.

- سولماز پیری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مراقبت بارداری در ایام شیوع کرونا مطابق با پروتکل های کشوری اداره سلامت مادران در سایت وزارت بهداشت و درمان اظهار داشت: مادر باردار موظف است نسبت به ویزیت های ضروری در ایام بارداری اقدام کند.

وی افزود: این ویزیت ها در ایام مختلف بارداری و با دستور پزشک متخصص تعیین می شود که مادر باردار در ایام کرونا باید سروقت این ویزیت ها را انجام دهد و جواب آزمایش ها و موارد غیرضروری توسط پزشک به صورت غیرحضوری بررسی می شود.

این فلوشیپ تخصصی زنان و زایمان (پرینالوژیست)، با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا، چنانچه مادر باردار مساله خاصی نداشته باشد، باید حداقل هفت بار توسط متخصص زنان و زایمان معاینه شود، تصریح کرد: معاینه تعیین بارداری درون رحمی، غربالگری بین هفته های یازده تا سیزده، ویزیت در هفته هجدهم بارداری، سنجش میزان قند خون، وضعیت تیرویید و تست ادرار در هفته 24 بخشی از معاینه های مادر باردار توسط پزشک متخصص است.

ریسک و شدت ابتلاء به بیماری کرونا در زنان باردار مانند جمعیت کلی است وی با تاکید بر در میان گذاشتن هر علامتی با پزشک متخصص گفت: چنانچه مادر بارداری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران مبتلا به کرونا از شیردهی به نوزادان دریغ نکنند

مادران مبتلا به کرونا از شیردهی به نوزادان دریغ نکنند