مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 05:402020-07-26سياسي

باشتی ها از خدمات امام جمعه خود می گویند/«عبودی» جلوی بسیاری از تخلفات ایستاد


طبق گفته بسیاری از مردم شهرستان باشت؛ حجت الاسلام والمسلمین عبودی مورد وثوق مردم کل شهرستان بوده و خدمات بسیاری داشته است.

- در همین خصوص محمدی جوان دانشجوی باشتی در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان این که با راه اندازی تریبون نماز جمعه در شهر باشت جوانان استفاده بهینه ای از نماز جمعه داشته ا ند اظهار کرد: به عنوان یک جوان باشتی بلوغ فکری خود را مدیون نماز جمعه و خطبه های پر از محتوای حجت الاسلام عبودی هستم.

خانم راهی از اهالی روستاهای اطراف باشت هم معتقد است که حجت الاسلام عبودی یکی از بهترین ائمه جمعه استان به شمار می رود که ارتباط خوبی با جوانان برقرار کرده و در رشد فکری و فرهنگی و سیاسی آن ها سهم به سزایی داشته است.

حسینی از ساکنان شهرستان باشت هم در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه نماز جمعه حافظ منافع مردم در یک شهرستان و امام جمعه زبان گویای مردم است افزود: در همه سال های اخیر امام جمعه باشت یک تنه در مقابل بسیاری از تخلفات و بی انصافی ها ایستادگی کرده و دغدغه مردم دارد.

وی با تبریک 5 مرداد روز برگزاری اولین نماز جمعه در کشور گفت: به شخصه پی گیر اقدامات امام جمعه شهر باشت بوده ام و در موارد بسیاری حق و حقوق مردم را بازگردانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشتی ها از خدمات امام جمعه خود می گویند/«عبودی» جلوی بسیاری از تخلفات ایستاد

باشتی ها از خدمات امام جمعه خود می گویند/«عبودی» جلوی بسیاری از تخلفات ایستاد