مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 05:252020-07-26ورزشي

43 عملیات امداد و نجات در آب های استان بوشهر انجام شد


معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در چهارماهه ابتدایی امسال 43 عملیات امداد و نجات در آب های استان بوشهر انجام شد.

- محمد قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در چهارماهه ابتدایی امسال 10 مورد سوانح دریایی و نقص فنی در آب های استان بوشهر اتفاق افتاده است.

وی بابیان اینکه از این میزان 33 موردنیاز پزشکی و 10 مورد آن نیز مرتبط به سوانح دریایی و نقص فنی بوده است تصریح کرد: پاسخ به 43 مورد وضعیت اعلام اضطرار و درخواست امداد و نجات در چهارماهه ابتدایی امسال ازجمله عملکرد تیم های امداد نجات در چهارماهه ابتدایی امسال بوده است.

قاسمی اضافه کرد: چهار مورد آب گرفتگی و 6 مورد نیز آتش سوزی و نقص فنی شناورها ازجمله موارد سوانح دریایی این چهارماهه بوده است.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: سوانح دریایی اتفاق افتاده شامل پنج مورد مربوط به شناورهای سنتی (پنج مورد)، یک مورد نفت کش و چهار مورد نیز مربوط به سایر قایق های تفریحی و صیادی بوده است.

وی تصریح کرد: چهار مورد در منطقه بوشهر و همچنین عسلویه و عامری هر کدام 2 مورد، و خارگ و دیلم نیز هر کدام یک مورد بیش ترین آمار بروز اضطرار دریایی را داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 عملیات امداد و نجات در آب های استان بوشهر انجام شد

43 عملیات امداد و نجات در آب های استان بوشهر انجام شد