مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 05:002020-07-26اقتصادي

اگر مشکلی در صحت عملکرد نازل های سوخت دیدید با 1517 تماس بگیرید


مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: در صورتی که شهروندان مغایرتی در صحت عملکرد نازل جایگاه های سوخت مشاهده کنند می توانند از طریق تلفن 1517 موضوع را به این اداره کل اطلاع دهند تا کارشناسان بلافاصله نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنند.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: در صورتی که شهروندان مغایرتی در صحت عملکرد نازل جایگاه های سوخت مشاهده کنند می توانند از طریق تلفن 1517 موضوع را به این اداره کل اطلاع دهند تا کارشناسان بلافاصله نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنند.

مهناز جعفریان در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی سازمان ملی استاندارد به منظور نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت مایع و جلوگیری از شائبه کم فروشی، با هدف حفظ و صیانت از حقوق مصرف کنندگان، اداره کل استاندارد استان مرکزی با همکاری آزمایشگاه های همکار تایید صلاحیت شده و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، از ابتدای سال جاری تا کنون 732 نازل عرضه سوخت مایع در استان را مورد آزمون قرار داده است.

وی با اشاره به ترویج سیستم بین المللی یکاها(SI ) به عنوان سیستم رسمی اوزان و مقیاس ها در کشور و کالیبره کردن و آزمون وسایل سنجش، بر اساس بند 7 ماده 3 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد به عنوان یکی از وظایف این سازمان، بیان کرد : آزمون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر مشکلی در صحت عملکرد نازل های سوخت دیدید با 1517 تماس بگیرید

اگر مشکلی در صحت عملکرد نازل های سوخت دیدید با 1517 تماس بگیرید