مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 04:152020-07-26سياسي

مره صدق: برای مقابله با آمریکا باید از نظر نظامی و اقتصادی قوی شویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم، با اشاره به مزاحمت جنگنده های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران گفت: - نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم گفت: بهترین راه برای مقابله با آمریکایی ها این است که ما خودمان را در داخل از نظر اقتصادی و نظامی قوی کنیم، والا شکایت به نهاد های بین المللی تنها ثمرش محکوم کردن و ابراز تأسف کردن از این اقدام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم، با اشاره به مزاحمت جنگنده های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران گفت: هیچ کس در توحش آمریکایی ها شک و تردیدی ندارد و همگان می دانند که آمریکا و رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اصول و قوانین بین المللی چه در زمان صلح و چه در زمان جنگ پایبند نیستند.

وی افزود: همگان می دانند که نزدیک شدن هواپیمای آمریکایی از فاصله تعیین شده به هواپیمای مسافربری یک نوع تعرض به حساب می آید و این اقدام جنگنده های آمریکایی در واقع نوعی راهزنی هوایی است که عده ای مسافر بی پناه و بی دفاع را دچار رعب و وحشت کرده اند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم اظهار داشت: متأسفانه سازمان های بین المللی هم نشان دادند که در قبال این گونه رفتار های کشور آمریکا واکنش درستی نشان نمی دهند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مره صدق: برای مقابله با آمریکا باید از نظر نظامی و اقتصادی قوی شویم

مره صدق: برای مقابله با آمریکا باید از نظر نظامی و اقتصادی قوی شویم