مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 17:102020-07-25اقتصادي

25 طرح تولیدی لرستان به بهره برداری می رسد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تا پایان سال 25 طرح تولیدی و مؤثر را به بهره برداری خواهیم رساند که این طرح ها کمک شایانی به اقتصاد استان خواهند کرد.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تا پایان سال 25 طرح تولیدی و مؤثر را به بهره برداری خواهیم رساند که این طرح ها کمک شایانی به اقتصاد استان خواهند کرد.

محمدرضا صفی خانی امروز چهارم مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در سال گذشته مدنظر قرار داشت، احیای واحدهای راکد بوده که با برنامه ریزی های صورت گرفته 29 واحد با سرمایه گذاری 870 میلیارد تومانی و اشتغال 550 نفر به صورت مؤثر را توانستیم به چرخه تولید بازگردانیم.

وی ادامه داد: یکی از اولویت دیگری که در سال جهش تولید مدنظر قرار دارد، احیای واحدهای راکد بوده که با برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود 30 تا از واحدها صنعتی با اشتغال 870 نفری فقط در واحدهای راکد استان داشته باشیم.

رییس سازمان صمت لرستان اضافه کرد: یکی از مهمترین برنامه های تعیین شده استان که منجر به امضای تفاهم نامه همکاری مدیریت ارشد استان و معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور شد تا پایان سال 25 طرح تولیدی و مؤثر را به بهره برداری خواهیم رساند که این طرح ها کمک شایانی به اقتصاد استان خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 طرح تولیدی لرستان به بهره برداری می رسد

25 طرح تولیدی لرستان به بهره برداری می رسد