مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 14:152020-07-25اقتصادي

نبستن درب چاه نفت به کارآفرینی خسارت زد


معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه نبستن درب چاه های نفت خسارات بسیاری به کارآفرینی و خلاقیت جوانان ایران وارد کرد گفت: توجه اقتصاد دانش بنیان به ذهن جوانان به عنوان یک سرمایه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سورنا ستاری عصر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تأکید بر لزوم اقتصاد دانش بنیان اظهار کرد: اقتصاد دانش بنیان یک نرم افزار است و بر روی سخت افزار جای می گیرد.

وی با بیان اینکه امروز دنیا به سمت فناوری و محصولات دانش بنیان حرکت می کند گفت: باید بتوانیم فرهنگ اقتصاد دانش بنیان را در سطح کشور و استان ها نهادینه کنیم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به اینکه نبستن درب چاه های نفت خسارات بسیاری به کارآفرینی و خلاقیت جوانان ایران وارد کرد تصریح کرد: توجه اقتصاد دانش بنیان به ذهن جوانان به عنوان یک سرمایه است که باید آن را تقویت کرد.

وی جامعه دانش بنیان را بستری دانست که افراد را به خاطر خود فرد، توانایی ها و خلاقیت های آن ها می خواهد و در ادامه اظهار کرد: دانشگاه در هر جامعه ای محور توسعه است و باید مورد حمایت قرار گیرد.

ستاری اظهار کرد: در فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و علم و فن آوری باید طوری پیش رفت که اثرات دانش را در اقتصاد مشاهده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبستن درب چاه نفت به کارآفرینی خسارت زد

نبستن درب چاه نفت به کارآفرینی خسارت زد