مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 11:102020-07-25اقتصادي

پیش بینی زمان کامل رسیده شدن آووکادو توسط یک دستگاه


محققان با همکاری استارت آپ مواد غذایی Savormetrics چند حسگر تولید کردند که می تواند پیش بینی کند چه زمان محصولات غذایی کاملا رسیده و قابل مصرف هستند.

- پیش بینی زمان کامل رسیده شدن "آووکادو" توسط یک دستگاه محققان با همکاری استارت آپ مواد غذایی "Savormetrics" چند حسگر تولید کردند که می تواند پیش بینی کند چه زمان محصولات غذایی کاملا رسیده و قابل مصرف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک اکسپلور، هر ساله حدود 40 درصد از کل مواد غذایی در ایالات متحده آمریکا دور ریخته می شوند و مصرف نمی شوند، این بدان معنی است که طبق گفته شورای ملی دفاع از منابع ملی(NRDC)، آمریکایی ها 165 میلیارد دلار مواد غذایی را که می تواند برای تهیه بیش از 58 تریلیون وعده غذایی استفاده شود، دور می اندازند.

اکنون تیمی از دانشجویان دانشکده مهندسی و علوم کاربردی دانشگاه هاروارد جان ای.

پالسون (Harvard John A.

Paulson School of Engineering and Applied Sciences) در مطالعه اخیر خود با عنوان پروژه حل مسئله مهندسی و طراحی دستگاهی نوین برای حل این مشکل ابداع کرده اند.

محققان طی این مطالعه با استارت آپ مواد غذایی Savormetrics همکاری کردند تا محصولی را تولید کنند که بتواند به کاهش ضایعات و دور ریختگی مواد غذایی کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی زمان کامل رسیده شدن آووکادو توسط یک دستگاه

پیش بینی زمان کامل رسیده شدن آووکادو توسط یک دستگاه