مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 09:452020-07-25سياسي

هشدارهای کرونایی صداوسیمای مرکز بوشهر از مرز 100 هزار دقیقه گذشت


100 هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی، در گستره استانی، ملی و فراملی درباره کرونا پخش شده است.

- سید حسین ناظر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: درباره کرونا 51 هزار دقیقه در حوزه برنامه های رادیویی و رادیو نما، 33 هزار دقیقه در حوزه برنامه های تلویزیونی و سامانه زیرنویس، 14 هزار دقیقه در حوزه های خبر و اطلاع رسانی و دو هزار دقیقه در حوزه فضای مجازی تولید و پخش شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حریم سلامت و ایثارگری کارکنان بهداشت و درمان و طلب مغفرت برای درگذشتگان ویروس کرونا گفت: این مرکز برای ثبت این وقایع چهار مستند تلویزیونی که دو مستند ساخته شده و دو مستند دیگر، در دست تولید است و ده ها مستند رادیویی خبری و فضای مجازی و ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی ساعت سلامت تدارک دیده است.

ناظر افزود: سه مرحله رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه و کمک رسانی مردم نوع دوست استان بوشهر، به صورت زنده از شبکه های سراسری و بین المللی پخش شده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر خاطرنشان کرد: در پنج ماه شیوع کرونا مصوبات بیش از پنجاه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا و شورای طرح و برنامه و هیئت های اندیشه ورز استانی به برنامه سازی تبدیل شده که اطلاع رسانی، آموزش و امیدآفرینی، شادی و نشاط محور آن ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای کرونایی صداوسیمای مرکز بوشهر از مرز 100 هزار دقیقه گذشت

هشدارهای کرونایی صداوسیمای مرکز بوشهر از مرز 100 هزار دقیقه گذشت