مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 08:402020-07-25بين الملل

سیگنال ضد چینی و ترکیه ای آمریکا؛ حضور ناو «نیمیتز» در هند و «آیزنهاور» در یونان


رسانه ها از اعزام ناو هواپیمابر «یو اس اس نیمیتز» به اقیانوس هند برای رزمایش مشترک با دهلی نو و اعزام ناو «دوآیت آیزنهاور» آمریکا به دریای مدیترانه برای رزمایش با یونان خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه نظامی گری های آمریکا در مناطق مختلف جهان، واشنگتن دو ناو هواپیمابر خود را به مقصد اقیانوس هند و دریای مدیترانه ارسال کرد.

دیفنس اویایشن پُست و دیگر رسانه های هندی، از ورود ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز به اقیانوس هند برای مشارکت در رزمایش مشترک با ناوهای جنگی نیروی دریایی هند در نزدیکی جزایر اندمان و نیکوبار خبر دادند.

رسانه های هندی، این اقدام آمریکا را ارسال یک سیگنال قوی در برابر چین توصیف کرده اند چرا که این رزمایش در نزدیکی منطقه مورد مناقشه بین هند و چین برگزار می شود.

طبق گزارش تایمز هند ، نیمیتز در صدر یک ناوگروه آمریکایی امروز شنبه از تنگه مالاگا وارد اقیانوس هند شده است.

این ناوهواپیمابر آمریکایی پیش از ورود به اقیانوس هند، در یک رزمایش مشترک با ناو یواس اس رونالد ریگان در دریای چنی جنوبی مشارکت کرده بود.

از سوی دیگر، رسانه های یونانی و برخی خبرنگاران آمریکایی حوزه مسائل دفاعی- نظامی از اعزام ناو هواپیمابر یو اس اس دوایت آیزنهاور به دریای مدیترانه خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگنال ضد چینی و ترکیه ای آمریکا؛ حضور ناو «نیمیتز» در هند و «آیزنهاور» در یونان

سیگنال ضد چینی و ترکیه ای آمریکا؛ حضور ناو «نیمیتز» در هند و «آیزنهاور» در یونان