مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 07:452020-07-25سياسي

فعالیت 150 موسسه قرآنی در آذربایجان شرقی/تلاش برای همگرایی موسسات


رییس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از فعالیت سه هزار موسسه قرآنی در کشور و 150 موسسه در استان خبر داد.

- حجت الاسلام مظفر رجب زاده در حاشیه انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت کشور ‬ در‬ گفتگو با خبرنگار مهر ‬ اظهار داشت: ادغام اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت و تشکل های قرآنی یکی از اقدامات مؤثر و مبارکی است که باید تا پیش از این اتفاق می افتد که این امر سبب همگرایی و همدلی میان مؤسسات می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم کسانی که در این انتخابات پذیرفته می شوند، دغدغه قرآنی داشته و نسبت به رونق فعالیت های قرآنی اقدام کنند و از نگاه قشری به مجموعه های قرآنی خودداری کنند.

حجت الاسلام رجب زاده افزود: مؤسسات قرآنی با مشکلات جدیدی در ایام کرونایی روبرو هستند که از جمله آنها می توان به تعطیلی مؤسسات و کلاس های قرآنی اشاره داشت که باید کارهای جدی در این خصوص انجام شود.

وی ادامه داد: در این انتخابات 38 نفر حق رأی داشتند که این تعداد طبق آیین نامه اجرایی انتخابات، دو برابر نمایندگان مجلس هر استان است.

رییس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: هم اکنون سه هزار مؤسسه قرآنی در کشور فعالیت می کنند که از این تعداد 150 مؤسسه در استان فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 150 موسسه قرآنی در آذربایجان شرقی/تلاش برای همگرایی موسسات

فعالیت 150 موسسه قرآنی در آذربایجان شرقی/تلاش برای همگرایی موسسات