مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 07:302020-07-25اجتماعي

کرونا دوشنبه بازار مهریز را تعطیل کرد


شهردار مهریز از تعطیلی پارک ها، دوشنبه بازار و جمع آوری دست فروشان مهریز با توجه به شیوع دوباره بیماری کرونا خبر داد.

- ایسنا/یزد شهردار مهریز از تعطیلی پارک ها، دوشنبه بازار و جمع آوری دست فروشان مهریز با توجه به شیوع دوباره بیماری کرونا خبر داد.

امیر حمزه زارع زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به تعطیلی تمام پارک ها و بوستان های باغ شهر تاریخی مهریز تا اطلاع ثانوی، اظهار کرد: این اقدام در راستای حفظ سلامت شهروندان و به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع مردم انجام شده و در حال حاضر تردد شهروندان در این اماکن ممنوع است.

وی از شهروندان مهریزی خواست تا حتی المقدور از انجام فعالیت های خارج از منزل به وی‍ژه حضور در بوستان های شهر جداً خودداری کنند و در این رابطه همکاری لازم را با مجموعه شهرداری و نگهبانان فضاهای سبز شهری داشته باشند تا شاهد قطع زنجیره انتقال این بیماری و شدت شیوع ویروس آن باشیم.

شهردار همچنین از تعطیلی دوشنبه بازار مهریز در همین راستا خبر داد و افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا بار دیگر شاهد جمع آوری تمام دست فروشان سطح شهر مهریز هستیم و در این خصوص نیز از شهروندان می خواهیم تا در صورت مشاهده تخلفات در این زمینه، مراتب را با شماره تلفن های 32522040 و 09133541180 گزارش کنند تا هر چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا دوشنبه بازار مهریز را تعطیل کرد

کرونا دوشنبه بازار مهریز را تعطیل کرد