مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 06:552020-07-25اجتماعي

بارش شدید باران در فیروزآباد/ خسارت های زیرساختی به باغات شهرستان وارد نشده است


رییس اداره هواشناسی فیروزآباد گفت: بارش باران در منطقه شهری و مسکونی این شهرستان به صورت نقطه ای و منطقه ای بوده و به دلیل رگباری و شدت آن معمولا خسارت به دنبال دارد.

-  سرویس شهرستان های خبرگزاری فارس؛ فیروزآباد پس از چند روز گرمای شدید در همه نقاط استان فارس و درحالی که هوای گرم و شرجی در شهرستان فیروزآباد حاکم شده بود عصر جمعه بارش شدید باران در شهرستان فیروزآباد موجب خنک شدن هوا و آب گرفتگی معابر این شهرستان شد.

رییس اداره هواشناسی فیروزآباد در این رابطه در گفتگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: بارش باران در منطقه شهری و مسکونی این شهرستان به صورت نقطه ای و منطقه ای بوده و به دلیل رگباری و شدت آن معمولا خسارت به دنبال دارد.

یاسر محمدی افزود: در این بارش تنها سه ایستگاه باران سنجی میمند، رودبار و دادنجان اداره هواشناسی این شهرستان بارش ثبت کرده است.

وی ادامه داد: میمند 1.

2 میلی متر، رودبال 16.

7  میلی متر و دادنجان 12 میلی متر حاصل ثبت بارندگی اخیر و رگباری عصر دیروز است.

آثار تخریب این بارندگی در روزهای آینده نمایان خواهد شد   مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد نیز طی گفتگویی با خبرنگار فارس بابیان این که تاکنون خسارت های ناشی از بارندگی های دیروز به این مدیریت گزارش نشده است، اظهار داشت: با رصدی که مدیریت جهاد کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید باران در فیروزآباد/ خسارت های زیرساختی به باغات شهرستان وارد نشده است

بارش شدید باران در فیروزآباد/ خسارت های زیرساختی به باغات شهرستان وارد نشده است