مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 05:552020-07-25سياسي

سایت «رادار سوباشی» از موثرترین سایت های پدافندی در طول دفاع مقدس بود


 سایت راداری سوباشی از موثرترین سایت های پدافندی در طول دفاع مقدس بود؛ بیش از 15 استان کشور را پوشش می داد و برای این استان ها در جنگ اعلام وضعیت می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ضمن گرامیداشت پنجم مرداد ماه سالروز حماسه سوباشی، گفت: پدافند هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس در همه عملیات هایی که انجام می شد حضور فعال و بی بدیل داشت که از جمله این عملیات ها می توان به عملیات والفجر 8 اشاره کرد که در این عملیات پدافند هوایی قدرتمند، توانست بیش از 70 الی 80 فروند از انواع هواپیماهای دشمن را سرنگون کند.

وی افزود: تجهیزات ما در طول هشت سال دفاع مقدس خیلی نادر بود و ما با همین تجهیزات نادر توانستیم این جنگ را به جلو ببریم.

امیر صباحی فرد با اشاره به اهمیت سایت رادار سوباشی در ایام دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: سایت راداری سوباشی پدافند هوایی یکی از موثرترین سایت های پدافندی در طول هشت سال دفاع مقدس بود.

این سایت نوک پیکان حملات دشمن بود؛ بیش از 15 استان کشور را پوشش می داد و برای این استانها در جنگ تحمیلی اعلام وضعیت می کرد.

وی گفت: بیش از 150 بار حمله ناموفق به سایت سوباشی قهرمان نشانه اهمیت این سایت برای ما و برای دشمن بود که هر بار حملات دشمن با غرش موشک های پدافند هوایی و سامانه های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت «رادار سوباشی» از موثرترین سایت های پدافندی در طول دفاع مقدس بود

سایت «رادار سوباشی» از موثرترین سایت های پدافندی در طول دفاع مقدس بود