مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 05:302020-07-25ورزشي

گزارش AFC از بازگشت اسطوره ها؛ دایی جزو 8 ستاره وفادار قاره کهن


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی درباره بازگشت اسطوره ها به باشگاه های سابقشان نوشت که کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس جزو آنها قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در گزارشی به اسطوره های فوتبال قاره کهن پرداخت که بعد از دوری چندین ساله از باشگاه های خود دوباره به خانه اولشان یا باشگاهی که به آن تعلیق داشتند، برگشتند.

علی دایی، کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان و یکی از اسطوره های باشگاه پرسپولیس جزو 8 ستاره سابق مستطیل سبز در قاره کهن شد که در نهایت به خانه اولش بازگشت و به تیم اولش وفادار بود.

سایت AFC درباره دایی نوشت: *علی دایی زمان جدایی: پرسپولیس به السد در سال 1996 زمان بازگشت: از الشباب امارات به پرسپولیس 2003 دایی یکی  از اسم های بزرگ فوتبال آسیا به شمار می آید.

او در سن 27 سالگی پرسپولیس را به مقصد السد قطر ترک کرد اما این مسیر کوتاه تنها جز کوچکی از آمارهای فوق العاده اسطوره فوتبال به شمار می آید.

 دایی وقتی پرسپولیس را ترک کرد تنها 21 گل ملی داشت وقتی بعد از 7 سال به این باشگاه برگشت تعداد گل های ملی اش را به عدد 81 رسانده بود.

همچنین این مهاجم ایرانی به همراه بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش AFC از بازگشت اسطوره ها؛ دایی جزو 8 ستاره وفادار قاره کهن

گزارش AFC از بازگشت اسطوره ها؛ دایی جزو 8 ستاره وفادار قاره کهن