مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 05:152020-07-25سياسي

روایت سردار علی فضلی از عملیات مرصاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تجلیل از حاج علی فضلی، متواضعانه و در مقابل دوربین ها خم شد و بر دستان او بوسه زد و گفت: - از مصادیق درخشش سردار فضلی، حضور نقش آفرین او درعملیات مرصاد است که منافقین در5 مرداد67، دست در دست صدام، به خیال خام خود، به ایران اسلامی، حمله کردند و امروز، پس از 32سال، جریان نفاق هم چنان به شرارت علیه ملت ایران مشغولند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تجلیل از حاج علی فضلی، متواضعانه و در مقابل دوربین ها خم شد و بر دستان او بوسه زد و گفت: علی فضلی عَلَم فضیلتها و بیرق کرامت ها ی ماست.

علی، نه بیرقدار که خود، بیرق است.

محسن رضایی نیز می گوید: به جرات می توانم بگویم، هیچ عملیاتی در دوران دفاع مقدس، نیست که سردار فضلی، داوطلبِ حضور در آن نشده باشد و به همین دلیل، تاکید دارم که فضلی، مظهر فداکاری و عشق در آتش است.

آری، علی فضلی، فرمانده ای غیور، صمیمی، شجاع، متوکل، بی ریا و از خود گذشته است که از ابتدای دفاع مقدس، تا به امروز، در عرصه های گوناگون خدمت، خوش درخشیده است.

از مصادیق درخشش سردار فضلی، حضور نقش آفرین او در عملیات مرصاد است که منافقین در5 مرداد 67، دست در دست صدام، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سردار علی فضلی از عملیات مرصاد

روایت سردار علی فضلی از عملیات مرصاد