مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 03:252020-07-25بين الملل

مومنی: علت دفاع از اشغالگری آمریکا خامی نبود، نفوذ و خیانت بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالله مومنی درباره حمایت طیف علامه دفتر تحکیم از اشغال عراق در بیانیه ای موسوم به بهار بغداد !، به روزنامه سازندگی گفت: - عضو افراطیون دفتر تحکیم در دوره اصلاحات اذعان کرد مشی این طیف در آن دوره به رادیکالیسم و تندروی در حد حمایت از اشغال عراق توسط آمریکا رسیده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالله مومنی درباره حمایت طیف علامه دفتر تحکیم از اشغال عراق در بیانیه ای موسوم به بهار بغداد !، به روزنامه سازندگی گفت: موضوع بیانیه تحلیل حمله آمریکا به عراق در نوروز سال 1382 و سقوط صدام حسین در عرض چند هفته بود.

اگرچه تیتر اصلی بیانیه بگذارید تا این وطن دوباره وطن شود بود، اما در آن زمان به بیانیه بهار بغداد موسوم شد و تاکنون نیز تحت همین عنوان نقد می شود.

تحلیل مفاد ارائه شده در این بیانیه همیشه در این سال ها دم دست ترین مورد برای منتقدان کارنامه دفتر تحکیم وحدت در دهه 80 بوده است.

مدعای اصلی منتقدان این است که در این بیانیه دفتر تحکیم وحدت ضمن استقبال و تایید حمله آمریکا به عراق، غیرمستقیم وضعیت مشابهی را برای ایران آرزو کرده و آن را توجیه اخلاقی کرده است.

وی افزود: برای اینکه مخاطب شبهه غلتیدن به چاله توجیه گری را احساس نکند، به صراحت می گویم که کلیت بیانیه بهار بغداد، بخشی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مومنی: علت دفاع از اشغالگری آمریکا خامی نبود، نفوذ و خیانت بود

مومنی: علت دفاع از اشغالگری آمریکا خامی نبود، نفوذ و خیانت بود