مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 15:302020-07-24سياسي

آسیب کرونا کمتر از تحریم آمریکا و اروپا نبوده است


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: آسیب و ضربه ای که کرونا به کشورمان وارد کرد کمتر از تحریم آمریکا و اروپا نبوده است.

- ایسنا/اردبیل رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: آسیب و ضربه ای که کرونا به کشورمان وارد کرد کمتر از تحریم آمریکا و اروپا نبوده است.

سیدکاظم موسوی سوم مرداد در نشست معاونین وزیر راه و شهرسازی در اردبیل اظهار کرد: ما روی اصلی ترین مطالبه مردم استان که احداث راه آهن است با هیچکس تعارف نداریم و دولت باید تا خرداد سال آینده راه آهن اردبیل را به هر شکل ممکن تکمیل و آماده افتتاح کند.

وی با اشاره به حضور قرارگاه خاتم الانبیا برای اجرای طرح های عمران شهری و تکمیل محور اردبیل – سرچم خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان استانی و شهرداری اردبیل طرح های مهم با اولویت برای بهره مندی از منابع قرارگاه خاتم الانبیا معرفی شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین به بازدید معاونین وزیر راه و شهرسازی از محلات ایران آباد و عدالت آباد اشاره کرد و گفت: محرومیت در این مناطق به حدی است که نه تنها دل هر ایرانی را به درد می آورد بلکه ضرورت خدمت رسانی بی منت به این محرومان بیش از گذشته احساس می شود.

موسوی افزود: باید تکلیف این محله در الحاق به محدوده شهر مشخص شده و ساکنان این مناطق از آب شرب، برق، گاز و سایر خدمات است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب کرونا کمتر از تحریم آمریکا و اروپا نبوده است

آسیب کرونا کمتر از تحریم آمریکا و اروپا نبوده است