مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 03:352020-07-24دانش

همه چیز درباره برگزاری کنکور های سراسری / بدون آزمون در دانشگاه ها پذیرش شوید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

- آغاز ثبت نام دوره های بدون آزمون دانشگاه ها از 5 مردادماه ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آن ها صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه پنجم مردادماه آغاز می شود و تا روز یکشنبه دوم شهریورماه ادامه دارد.

نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره های مذکور از روز چهارشنبه یکم مردادماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش گرفته است.

دستورالعمل برگزاری کلاس های دروس عملی دانشگاه آزاد ابلاغ شد با توجه به تأکید رییس دانشگاه مبنی بر به حداقل رساندن جابجایی دانشجویان در شرایط کنونی و به منظور حفظ سلامتی دانشجویان، دستورالعمل نحوه برگزاری کلاس های دروس عملی، کارگاهی، آزمایشگاهی و قسمت عملی دروس نظری-عملی در نیمسال دوم و دوره تابستان سال تحصیلی 1399-1398 و نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 ابلاغ شده است.

براساس این دستورالعمل، کلاس های درس عملی، کارگاهی، آزمایشگاهی و قسمت عملی دروس نظری-عملی باید طی چند روز به صورت پیوسته با در نظر گرفتن ظرفیت هر کلاس (در گروه های 3 تا 7 نفره)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره برگزاری کنکور های سراسری / بدون آزمون در دانشگاه ها پذیرش شوید

همه چیز درباره برگزاری کنکور های سراسری / بدون آزمون در دانشگاه ها پذیرش شوید