مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 16:452020-07-23سياسي

صدور مجوز دفع آفت گراز وحشی به شکارچیان بدون سابقه تخلف در رابر


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: اهم مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان رابری آفت گراز وحشی است که در این راستا مجوز دفع آفات به شکارچیانی که سابقه تخلف ندارند داده می شود که تا حدودی از مشکلات مردم خصوصا روستاییان کاسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به ظرفیت های بالقوه شهرستان رابر در حوزه محیط زیست درخواست ایجاد خَبری دیگر در شهرستان رابر را داشت.

امام جمعه رابر عنوان داشت: سه نقطه در شهرستان رابر داریم که امکان تبدیل به یک منطقه حفاظت شده پیرامون محیط زیست را دارند و نیازمند همت مسئولان برای ایجاد شمه ای از خَبر هستیم.

شاکری مدیرکل محیط زیست استان کرمان اظهار کرد: امروز در راستای تکریم ارباب رجوع و سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در سال جهش تولید دیداری با مردم شریف رابر داشتیم که به صورت رو در رو در جریان مسائل و مشکلات موجود منطقه قرار گرفتیم و تلاش مان بر این است که در راستای رفع هرچه سریع تر این مشکلات گام برداریم.

وی تصریح کرد: مردم نجیب رابر مردمی قانع هستند که زحمات زیادی را برای نظام جمهوری اسلامی کشیدند که الگوی آنها سردار سلیمانی است و تشییع باشکوه این بزرگمرد آسمانی نشان داد حاج قاسم علاوه بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز دفع آفت گراز وحشی به شکارچیان بدون سابقه تخلف در رابر

صدور مجوز دفع آفت گراز وحشی به شکارچیان بدون سابقه تخلف در رابر