مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 11:202020-07-23اجتماعي

برنامه های سند تحول بنیادین تا پایان تحصیل باید اجرایی شود


مدیرکل آموزش وپرورش لرستان در دومین برنامه گفتمان تحول که با حضور مدیر، یکی از همکاران فرهنگی، اولیا و یکی از دانش آموزان دبستان زنده یاد کریم منصوری برگزار شد، - ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش وپرورش لرستان در دومین برنامه گفتمان تحول که با حضور مدیر، یکی از همکاران فرهنگی، اولیا و یکی از دانش آموزان دبستان زنده یاد کریم منصوری برگزار شد، گفت: همه ی تلاش و کوشش همکاران فرهنگی برای حال و آینده دانش آموز و درخشش آنان در زندگی است.

علیرضا نخعی با اشاره به سند تحول بنیادین اظهار کرد: برنامه های سند تحول بنیادین از دوره پیش دبستانی و ابتدایی آغاز و تا پایان تحصیل باید اجرایی شود.

نخعی در ادامه با تأکید بر اجرای هدفمند برنامه ها، تصریح کرد: توانمندی، ذاتی نیست بلکه با تمرین و تکرار متناسب حاصل می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان با اشاره به برنامه طرح خوانا گفت: هدف از اجرای این برنامه در سال تحصیلی جدید، ارتقای مهارت های خواندن، ابراز وجود و مهارت های زندگی در دانش آموزان مقطع ابتدایی است.

دانش آموز در مقطع ابتدایی باید با مهارت هایی مانند: آداب زندگی، مهربانی کردن به همدیگر، احترام گذاشتن، نیکو سخن گفتن، کنترل عصبانیت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سند تحول بنیادین تا پایان تحصیل باید اجرایی شود

برنامه های سند تحول بنیادین تا پایان تحصیل باید اجرایی شود