مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 10:452020-07-23اقتصادي

60 بسیجی به عنوان بازرس افتخاری بازار شاهرود را رصد می کنند


فرماندار شاهرود با بیان اینکه 60 بسیجی به عنوان بازرس افتخاری بازار این شهرستان را رصد می کنند، گفت: برخورد با متخلفان به خصوص گران فروشان در دستور کار جدی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری ظهر پنج شنبه در نشست کمیسیون تعزیرات حکومتی شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه 60 بسیجی به عنوان بازرس افتخاری بازار شاهرود را رصد می کنند، ابراز کرد: اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان آموزش های لازم به این افراد را ارائه می کند و سپس به انجام وظیفه در زمینه نظارت بر بازار می پردازند.

وی با بیان اینکه در پایان آموزش ها، از سوی اداره صنعت معدن برای این بازرسان کارت شناسایی صادر می شود تا کسبه نیز با این افراد همکاری لازم را داشته باشند، ابراز کرد: قرار است این افراد در 10 گروه شش نفری تحت نظارت یک سربازرس که مورد اعتماد قاضی رسیدگی کننده است، فعالیت داشته باشند.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه این اقدامات در راستای ارتقای بازرسی و نظارت بر بازار صورت می گیرد، ابراز کرد: با گران فروشی و تخلفات حوزه اصناف به شدت برخورد می شود زیرا بیشترین نارضایتی ها درجامعه گرانفروشی است.

فخری با بیان اینکه مجازات اصناف متخلف باید بازدارندگی داشته باشد، بیان کرد: اگر بازرسی ها، پیگیری و نظارت ها منجر به تنبیه فرد و بازدارندگی نشود این تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 بسیجی به عنوان بازرس افتخاری بازار شاهرود را رصد می کنند

60 بسیجی به عنوان بازرس افتخاری بازار شاهرود را رصد می کنند