مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 07:552020-07-23اقتصادي

تونل «سیاه طاهر» به توسعه مبادلات تجاری کرمانشاه کمک می کند


اجرای تونل سیاه طاهر نه تنها در توسعه ثلاث باباجانی بلکه در توسعه استان نیز اثرگذار است و موجب بهبود وضعیت راه های مواصلاتی به مرزهای استان و توسعه صادرات و مبادلات تجاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در آیین عملیات اجرایی تونل سیاه طاهر در محور جوانرود_ ثلاث باباجانی، اظهار داشت: آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه در حالی برگزار می شود که تجهیز کارگاه صورت گرفته و حجم زیادی از خاکبرداری انجام شده است؛ در حالی که عملیات اجرایی پروژه ها معمولا چند ماه بعد از کلنگ زنی آغاز می شود .

وی با تاکید بر این موضوع که مردم از افتتاح های نمایشی خاطرات بدی دارند، خاطرنشان کرد: امروز عملیات اجرایی این پروژه همزمان با کلنگ زنی آغاز می شود و باید تلاش کنیم با تخصیص به موقع اعتبارات هر چه سریع تر این پروژه به انجام برسد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: اجرای تونل سیاه طاهر نه تنها در توسعه ثلاث باباجانی بلکه در توسعه استان نیز اثرگذار است و موجب بهبود وضعیت راه های مواصلاتی به مرزهای استان و توسعه صادرات و مبادلات تجاری می شود.

وی افزود: این مسیر به علت صعب العبور بودن و ریزش های احتمالی موجب نگرانی مردم شده بود و با اجرای این تونل نگرانی ها برطرف می شود و طول مسیر نیز کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل «سیاه طاهر» به توسعه مبادلات تجاری کرمانشاه کمک می کند

تونل «سیاه طاهر» به توسعه مبادلات تجاری کرمانشاه کمک می کند