مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 06:152020-07-23حوادث

دستگیری شکارچیان حیوانات پارک ملی بمو


رییس پارک ملی بمو از دستگیری شکارچیانی خبر داد که به صورت غیرمجاز اقدام به شکار حیوانات در این پارک می کردند.

- علی آرندی پنجشنبه 2 مرداد گفت: ماموران پارک ملی بمو با همکاری یگان حفاظت اداره کل حفاظ محیط زیست و نیروی انتظامی موفق به دستگیری تعدادی شکارچی غیرمجاز و کشف و ضبط اسلحه غیرمجاز و ادوات شکار از منزل آنان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست فارس، آرندی در توضیح این خبر گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر حضور دو شکارچی که یکی از آنان از افراد محلی اطراف پارک ملی بمو بود، با هدف شکار در منطقه، ماموران یگان حفاظت اداره کل از شامگاه 30 تیر این افراد را تحت نظر گرفتند.

وی با اشاره به اینکه با رصد منطقه توسط محیط بانان و شنیده شدن صدای شلیک از منطقه، رد متخلفان تا محل سکونتشان ره گیری و با همکاری ماموران نیروی انتظامی و پس از اخذ حکم قضایی، برای به دام انداختن متخلفان در محل کمین برپا شد.

آرندی با بیان اینکه ماموران پس از مشاهده متخلفان تحت تعقیب، ضمن بازداشت آنان از محل سکونتشان بازرسی کردند، گفت: در این بازرسی یک قبضه اسلحه ژ3 خور دوربین دار و یک قبضه اسلحه خفیف دوربین دار فاقد مجوز، به همراه مقادیر قابل توجهی فشنگ ژ3 خفیف و 2 دستگاه بیسیم، پرژکتور و سایر تجهیزات شکار کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان حیوانات پارک ملی بمو

دستگیری شکارچیان حیوانات پارک ملی بمو