مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 05:152020-07-23حوادث

کشف 218 کیلو مواد مخدر با هوشیاری مأموران یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی


فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: ماموران یگان حفاظت استان های بوشهر و هرمزگان موفق شدند با هوشیاری و اقدام به موقع 18 کیلوگرم حشیش در بندر دیر و 200 کیلوگرم تریاک در بندر شهید رجایی کشف و 2 نفر سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

- فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: ماموران یگان حفاظت استان های بوشهر و هرمزگان موفق شدند با هوشیاری و اقدام به موقع 18 کیلوگرم حشیش در بندر "دیر" و 200 کیلوگرم تریاک در بندر "شهید رجایی" کشف و 2 نفر سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جعفر اطمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت بندر دیر استان بوشهر حین کنترل خودروهای ورودی به بندر که حامل بار صادراتی به خارج از کشور بودند، به یک دستگاه کامیون یخچال دار حامل تره بار به مقصد کشور قطر مشکوک می شوند.

وی افزود: پس از هدایت کامیون به پارکینگ بندر در بازرسی به عمل آمده مقدار تقریبی 18 کیلوگرم حشیش مجهز به دو دستگاه GPS که به طرز ماهرانه ای در زیر یخچال و روی شاسی خودرو جاسازی شده بود کشف و یک نفر متهم دستگیر می شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: در عملیاتی دیگر مأموران یگان حفاظت بندر شهید رجایی استان هرمزگان همزمان با برقراری نظم و امنیت به یک دستگاه خودروی سمند که قصد ورود به بندر را داشت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 218 کیلو مواد مخدر با هوشیاری مأموران یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی

کشف 218 کیلو مواد مخدر با هوشیاری مأموران یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی