مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 04:452020-07-23اجتماعي

داخل برج خلیفه + تصاویر زیبا


دبی شهری توریستی است که جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری دارد به سبب وجود این جاذبه های گردشگری نیز سالانه گردشگران زیادی به این شهر زیبا سفر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام لحظه آخر، جالب است بدانید که بلندترین و بزرگ ترین برج جهان در شهر دبی قرار دارد و ما در این متن قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با برج خلیفه در اختیارتان قرار دهیم، اگر از علاقه مندان به کسب اطلاعات در این زمینه هستید در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی برج خلیفه، بزرگ ترین برج جهان در دبی این برج بزرگ ترین و بلندترین برج جهان است که در شهر دبی قرارگرفته و باید بدانید که این شهر بیشتر شهرت خود را مدیون این برج می باشد.

برج خلیفه در سال 2003 طرحش ارائه و پبشنهاد شد و در سال 2004 شروع به ساخت کردند، پایان این برج 6 سال به طول انجامید و در سال 2010 بلندترین برج دنیا اعلام و افتتاح شد.

این برج به دست شرکت یکی از برجسته ترین معمارهای دنیا به نام عمار ساخته شده و لازم به ذکر می باشد که به طراحی آن به عهده شرکت های آمریکایی اسکیدمور، مریل، اوینگز بود، جالب است بدانید که در روزهای ساخت برج خلیفه در هر روز 1200 کارگر مشغول به کار بودند.

از دیگر نکاتی که باید در رابطه با بلندترین برج جهان بدانید این است که در هر نقطه از شهر دبی که باشید عظمت و بزرگی این برج باشکوه دیده می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داخل برج خلیفه + تصاویر زیبا

داخل برج خلیفه + تصاویر زیبا