مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 18:202020-07-22سياسي

لزوم توسعه زیرساخت های فرهنگی و تعاملات بین بخشی در لرستان


مدیرکل حوزه هنری لرستان در دیدار با فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی لرستان بر لزوم توسعه زیرساخت های فرهنگی و تعامل دستگاه های ذی ربط در رفع مشکلات موجود تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد کرم الهی روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به اهمیت توجه به زیرساخت های فرهنگی و نقش و اهمیت آن در توسعه همه جانبه استان، بر ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی به ویژه متولیان فرهنگی در جهت رفع موانع و مشکلات موجود تاکید کرد.

وی به پیشینه غنی فرهنگی در لرستان اشاره و بر لزوم پرورش استعدادها و بهره گیری از خلاقیت جوانان فهیم، باانگیزه و با نشاط برای خلق آثار فرهنگی و تولیدات هنری در سطح کیفی و تأثیر گذار تاکید کرد.

میلاد شرفی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی لرستان نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت های خوب حوزه هنری در استان؛ بر لزوم همکاری و تعامل هر چه بیشتر با حوزه تاکید کرد.

لزوم توجه به ظرفیت ها و توانمندیهای بالقوه استان، ضرورت ها و نیازسنجی های لازم در خصوص مسائل و زیرساخت های توسعه فرهنگی در استان و برنامه ریزی در جهت رفع موانع و مشکلات و همچنین تلاش در جهت همکاری های بیشتر از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه زیرساخت های فرهنگی و تعاملات بین بخشی در لرستان

لزوم توسعه زیرساخت های فرهنگی و تعاملات بین بخشی در لرستان